Zwroty i reklamacje

I. Zwrot bez podania przyczyny

  1. Zgodnie z” Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” można odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany (komplet metek), czysty i bez zapachów ( perfumy, kremy itp.)
  2. W celu dokonania zwrotu, o którym mowa w ust. 1 należy:
    a) odesłać towar wraz z wydrukowanym potwierdzeniem zamówienia
    b) w przypadku gdy zamówieniu towarzyszą jakieś gratisy należy również je zwrócić w nienaruszonym stanie
  3. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki zwrot nie będzie rozpatrywany. Przesyłka zostanie odesłana do Klienta na jego koszt.
  4. Za zwrócony towar, wraz z kosztami wysyłki, klient dostanie zwrot poniesionych kosztów do 5 dni roboczych
  5. Koszt odesłania towaru pokrywa Klient

II. Wymiany

  1. W ciągu 10 dni od odebrania towaru Klient ma możliwość dokonania wymiany. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany ( komplet metek), czysty i bez zapachów ( perfumy, kremy itp.)
  2. W celu dokonania wymiany, o którym mowa w ust. 1 należy:
    a) złożyć nowe zamówienie w sklepie forever-aloevera.pl wpisując w polu ”Uwagi” słowo ”Wymiana” oraz numer poprzedniego zamówienia, który można znaleźć w formularzu wysłanym automatycznie na podany adres e-mail
    b) odesłać towar wraz potwierdzeniem zamówienia
    c) pokryć koszty przesyłki zgodnie z ust. 3 oraz ewentualną dopłatę w przypadku wyboru droższych produktów na wymianę
  3. Koszty przesyłki nie podlegają promocyjnemu obniżeniu i wynoszą : 18 zł w przypadku przelewu na konto lub 22zł w przypadku płatności za pobraniem.
  4. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki zwrot nie będzie rozpatrywany. Przesyłka zostanie odesłana do Klienta na jego koszt.
  5. Koszt odesłania towaru pokrywa klient.