I. Zwrot bez podania przyczyny
- Zgodnie z” Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” można odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany (komplet metek), czysty i bez zapachów ( perfumy, kremy itp.)
- W celu dokonania zwrotu, o którym mowa w ust. 1 należy:
a) odesłać towar wraz z wydrukowanym potwierdzeniem zamówienia
b) w przypadku gdy zamówieniu towarzyszą jakieś gratisy należy również je zwrócić w nienaruszonym stanie
- Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki zwrot nie będzie rozpatrywany. Przesyłka zostanie odesłana do Klienta na jego koszt.
- Za zwrócony towar, wraz z kosztami wysyłki, klient dostanie zwrot poniesionych kosztów do 5 dni roboczych
- Koszt odesłania towaru pokrywa Klient
II. Wymiany
- W ciągu 10 dni od odebrania towaru Klient ma możliwość dokonania wymiany. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany ( komplet metek), czysty i bez zapachów ( perfumy, kremy itp.)
- W celu dokonania wymiany, o którym mowa w ust. 1 należy:
a) złożyć nowe zamówienie w sklepie forever-aloevera.pl wpisując w polu ”Uwagi” słowo ”Wymiana” oraz numer poprzedniego zamówienia, który można znaleźć w formularzu wysłanym automatycznie na podany adres e-mail
b) odesłać towar wraz potwierdzeniem zamówienia
c) pokryć koszty przesyłki zgodnie z ust. 3 oraz ewentualną dopłatę w przypadku wyboru droższych produktów na wymianę
- Koszty przesyłki nie podlegają promocyjnemu obniżeniu i wynoszą : 18 zł w przypadku przelewu na konto lub 22zł w przypadku płatności za pobraniem.
- Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki zwrot nie będzie rozpatrywany. Przesyłka zostanie odesłana do Klienta na jego koszt.
- Koszt odesłania towaru pokrywa klient.